Vi bygger någonting bättre – K-Rauta blir K-Bygg
Varumärket K-Rauta kommer finnas kvar under 2024, men successivt övergå till att bli K-Bygg. Då kommer vi finnas på fler orter och ha ett ännu vassare erbjudande. Vi kommer bygga någonting bättre till dig som kund. Vår e-handel, k-rauta.se, är öppen som vanligt. Vi fortsätter erbjuda ett brett sortiment av produkter till dina hemmaprojekt. Du som är medlem i vår kundklubb K-Rauta Plus kommer fortsatt vara medlem. Om du har poäng och bonus sker idag inga förändringar, utan du kommer kunna använda din bonus under giltighetstiden enligt gällande medlemsvillkor.
- Jag har en pågående order från k-rauta.se
- Hur kontaktar jag K-Rautas e-handel?
- Jag har handlat på k-rauta.se och vill returnera, hur gör jag?
- K-Rauta för Proffs: Hur blir det med mina avtalspriser (och rabatter) jag har som företagskund idag?
- K-Rauta för Proffs: Hur blir det med mitt befintliga företagskonto, behöver jag ansöka om nytt konto hos K-Bygg?
- K-Rauta Plus: har jag fortfarande öppet köp i 90 dagar på varor köpta innan 2024-09-30?
- K-Rauta Plus: Kommer en liknande kundklubb att finnas för mig i K-Bygg?
- K-Rauta Plus: Vad gäller för poängen jag samlar vid mina köp?
- Kan jag få ut kvittokopior på mina köp gjorda hos K-Rauta?
- K-Rauta Plus: Hur länge kommer jag åt Mina sidor på k-rauta.se?
- K-Rauta Plus: Hur länge kan jag lösa in min bonus hos K-Rauta?
- K-Rauta Plus: Vad händer med mina bonusutbetalningar?
- K-Rauta Plus: Vad händer med mina förmåner när mitt varuhus har blivit K-Bygg?
- K-Rauta Plus: Vad händer med mitt medlemskap?
- K-Rauta Plus: Vad händer med kundklubben när K-Rauta blir K-Bygg?
- Hur får jag hjälp med frågor kring en tidigare order kopplad till K-Rauta?
- Kan jag använda mitt presentkort från K-Rauta hos K-Bygg?
- Hur reklamerar jag en produkt köpt hos K-Rauta?
- Gäller garantin på mitt köp gjort hos K-Rauta?
- Vi bygger någonting bättre – K-Rauta blir K-Bygg