Hoppa till huvudinnehållet
ᐸ Tillbaka till butiken
Helpcenter-hemsida för Kundservice K-Rauta Helpcenter-hemsida för Kundservice K-Rauta
Skicka en förfrågan
  1. Kundservice K-Rauta
  2. E-handel - Vanligaste frågor och svar
  3. Vanliga frågor och svar

Vanliga frågor och svar

Spåra paket, byta adress, boka en retur. Frågorna kan vara många. Här får du svar på de allra vanligaste.

  • Hur fungerar tidsbokning för en hemleverans?
  • Hur kan jag spåra min order?
  • Går det att avbryta en order?
  • Kan jag lägga till eller ta bort artiklar på min redan lagda order?
  • Kan jag välja själv vilket ombud jag vill hämta ut på?
  • Hur gör ni en återbetalning av en retur eller en kreditering?
  • Finns det någon övre beloppsgräns om jag väljer faktura?
  • Hur gör jag för att reklamera ett köp?
  • Jag glömde lägga in min rabattkod, kan ni lösa det i efterhand?
  • Kan leveransen gå till en annan adress än den där jag är skriven?
  • Vad kostar en retur?
  • Hur bokar jag en retur på större gods som exempelvis dörrar eller duschkabiner?
  • Hur ändrar jag personliga uppgifter på min order?
  • Kan jag göra en beställning nu men få leverans senare?
  • Hur får jag med min personliga rabattkod när jag beställer?
  • Vad betyder datumet i orderbekräftelsen?
Kundservice K-Rauta