Vanliga frågor och svar
Spåra paket, byta adress, boka en retur. Frågorna kan vara många. Här får du svar på de allra vanligaste.
- Hur fungerar tidsbokning för en hemleverans?
- Hur kan jag spåra min order?
- Går det att avbryta en order?
- Kan jag lägga till eller ta bort artiklar på min redan lagda order?
- Kan jag välja själv vilket ombud jag vill hämta ut på?
- Hur gör ni en återbetalning av en retur eller en kreditering?
- Finns det någon övre beloppsgräns om jag väljer faktura?
- Hur gör jag för att reklamera ett köp?
- Jag glömde lägga in min rabattkod, kan ni lösa det i efterhand?
- Kan leveransen gå till en annan adress än den där jag är skriven?
- Vad kostar en retur?
- Hur bokar jag en retur på större gods som exempelvis dörrar eller duschkabiner?
- Hur ändrar jag personliga uppgifter på min order?
- Kan jag göra en beställning nu men få leverans senare?
- Hur får jag med min personliga rabattkod när jag beställer?
- Vad betyder datumet i orderbekräftelsen?